TAYAMA TLZ5600 - zamek hotelowy

Nowy

Zamek hotelowy TAYAMA TLZ5600

  • Zastosowanie: do obiektów hotelowych, pensjonatów, pokoi do wynajęcia
  • Standard kart: zbliżeniowe Temic 5567/5577
  • Sposób programowania: wymagane oprogramowanie i programator kart
  • Zasilanie: bateryjne 4x LR6 (typ AA)
  • Montaż: nowe drzwi przygotowane otworowo lub istniejące drzwi po otworowaniu
  • Gwarancja: 12 m-cy

Więcej szczegółów

Dostępny - wysyłka 1-2 dni

547,35 zł brutto


445,00 zł netto

Opis

Przeznaczenie produktu Hotele i apartamenty pod wynajem
Obszar zastosowań Tylko wewnątrz pomieszczeń
Kontrola dostępu Tylko karty
Sposób programowania Przez oprogramowanie na komputerze, wymaga programatora kart
Rodzaj karty zbliżeniowe
Standard działania Temic 5567 / 5577
Odległość odczytu karty do 3 cm
Szybkość odczytu karty poniżej 1 sek.
Pamięć zdarzeń 250 zdarzeń
Awaryjne otwarcie kluczem Tak (wkładka na klucz + 3 klucze w komplecie)
Zasilanie 4x bateria LR6 (typ AA)
Temperatura pracy od -10°C do +50°C
Certyfikat p.poź. EI 30
Materiał wykonania Stal nierdzewna
Montaż Zalecany do nowych drzwi (opcjonalnie do istniejących drzwi)
Gwarancja 12 m-cy

Więcej informacji

Zamek na karty zbliżeniowe TAYAMA TLZ5600

Zamek do obiektów hotelowych, oznaczenie oryginalne producenta TLZ5600P. Jeden z popularniejszych zamków hotelowych stosowanych w Polsce, zalecany do montażu w nowych drzwiach przygotowanych otworowo, lub w istniejących po ich przygotowaniu wg schematów otworowania. Zamek objęty jest 12 miesięczną gwarancją i współpracuje z kartami zbliżeniowymi w  standardzie Temic 5567 lub Temic 5577.

Zamek pracuje w trybie off-line, tzn. że zasilany jest bateriami (żywotność baterii ok. 1,5-2 lata) i nie wymaga żadnego okablowania, pozwala na pracę w systemie jednego klucza, tzn. że za pomocą jednej karty można poruszać się po całym hotelu (zależnie jakie uprawnienia nadamy danej karcie).

Zapewniamy Państwu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanych produktów oraz usługi dodatkowe jak montaż, programowanie i szkolenie z zakresu obsługi i użytkowania.

Wszystkie produkty z naszej oferty możesz kupić do samodzielnego montażu, lub zlecić montaż nam. Mamy ponad 10 letnie doświadczenie w montażu i serwisowaniu zamków na karty

Karty zamiast kluczy - pytania i odpowiedzi

Dlaczego hotele stosują zamki na karty zamiast tradycyjnych kluczy?

Ponieważ karty są kodowane tylko na czas meldunku gościa, np. na 3 doby i będą działać tylko do końca dobry hotelowej w dniu wyjazdu np. do godz. 11:00. Nie ma ryzyka że zgubiona lub nie zwrócona przy wymeldowaniu karta zostanie wykorzystania do nieuprawnionego wejścia do pokoju po czasie meldunku.

Czy wydawanie kart hotelowych dla gości jest łatwe?

Tak, nawet bardzo. Sprowadza się to wybrania w programie pokoju do którego chcemy zameldować gościa, wybrania daty do kiedy obowiązuje meldunek i tyle. Opcjonalnie możemy wybrać dodatkowe pomieszczenia do których gość ma mieć prawo wstępu, np. narciarnia, SPA, basen, winda, itp. Wystawienie karty zajmuje kilka sekund.

Czy karty są wielokrotnego użytku?

Jak najbardziej, każda karta może być dowolną ilość przeprogramowywana, tzn. że dzisiaj jest kartą dla gościa hotelowego do pokoju 108, a jutro może służyć do otwierania innych zamków przez innego gościa hotelowego lub personel hotelowy.

Czy mogę zamówić karty z nadrukiem?

Oczywiście, wykonujemy nadruki w odcieniach szarości (min. 30 kart). Nadruk w odcieniach szarości ogranicza się przeważnie do logo hotelu i/lub danych adresowych. Nie zalecamy drukowania nr pokoju na karcie, ponieważ karty są programowane na etapie ich wydania i za każdym razem mogą być przypisane do innego pokoju.

Do jakich pomieszczeń goście i personel mają dostęp za pomocą karty?

Do takich do jakich nadasz im uprawnienia, np. gość hotelowy ma dostęp tylko do pokoju nr 108 i np. wejście do SPA. Personel sprzątający ma dostęp np. do wszystkich pokoi hotelowych, biura, itp., ale nie ma dostępu do magazynu, serwerowni, itd.

Czy jedną kartą personel lub goście mogą poruszać się po całym obiekcie?

Oczywiście. To od Ciebie zależy komu do jakich pomieszczeń nadasz uprawnienia. Kartą można nawet otwierać szafki basenowe, szafki w narciarni, drzwi wejściowe do hotelu, włączać prąd w pokoju, itp.

Czy są różne poziomy uprawnień i funkcjonalności kart?

Tak, indywidualnie możesz zaprogramować każdą kartę na kilka sposobów, np. karta gościa, karat personelu (większe uprawnienia niż kara gościa), karta menagera, karta master (otwiera wszystkie zamki i zawsze, bez względu na inne zdarzenia). Każdą kartę możesz również zaprogramować w sposób specjalny np. jako karta konferencyjna. Użycie takiej karty wprowadza zamek w tryb "stale otwarty" i zachowuje się on jak zwykła klamka do drzwi, tzn. można wchodzić i wychodzić bez użycia kart (np. na czas zebrania, konferencji), ponownie użycie tej karty przełącza zamek w tryb domyślny "dostęp tylko na karty".

Czy mogę kontrolować pracę personelu?

Tak, np. personel sprzątający ma dostęp do wszystkich lub wybranych pokoi hotelowych, przez całą dobę lub np. tylko w godz. 10:00 - 18:00, żeby nie budzić za wcześnie gości i nie przeszkadzać im pod wieczór. W większych hotelach można podzielić obowiązki personelu i pokojówce nr 1 nadać uprawnienia tylko do pokoi na I i II piętrze, pokojówce nr 2 na III piętrze, itd.

Czy mogę kontrolować kto i kiedy otwierał dany zamek?

Oczywiście że tak. Każdy zamek zapamiętuje 250 ostatnich zdarzeń, tzn. przez kogo i o której godzinie był otwierany, tzn. którą kartą został otwarty. W przypadku np. reklamacji gościa hotelowego że zginęło mu coś z pokoju, można odczytać zdarzenia i przejrzeć historię kto i kiedy wchodził do pomieszczenia. Później wystarczy przejrzeć monitoring wideo, z dnia i godziny w którym miały miejsce wejścia do pomieszczenia i zweryfikować ewentualne reklamacje gościa.

Co w przypadku zgubienia karty przez gościa hotelowego lub personel?

Wystarczy wygenerować w systemie duplikat zgubionej karty i przyłożyć ją do zamka. Zamek automatycznie zablokuje dostęp dla zgubionej karty i będzie wpuszczał tylko duplikat. Jeżeli zgubiona karta się odnajdzie to będzie można ją ponownie użyć, ale tylko po ponownym zaprogramowaniu na recepcji hotelowej.

Czy zamki posiadają funkcję prywatności?

Tak, każdy zamek posiada od środka tzw. motylek, po przekręceniu którego zamek przechodzi w tryb "nie przeszkadzać". Oznacza to że personel sprzątający nie będzie miał wstępu do pomieszczenia, ale np. karta menagera hotelu czy karta master otworzy zamek nawet w trybie "nie przeszkadzać".

Czy ten system jest bezpieczny?

Nawet bardzo, przy wdrażaniu zamków każdemu hotelowi nadawana jest indywidualna autoryzacja. Wszystkie zamki będą działały tylko w obrębie tej autoryzacji, a dodatkowo tylko na kartach wstępnie kodowanych przez producenta, tzn. że nie ma możliwości użycia karty nieautoryzowanej. Zabezpiecza Cię to przed próbą wygenerowania karty poza systemem. Dodatkowo każda nowa karta przy pierwszym użyciu integruje się z Twoim i tylko Twoim obiektem, oznacza to że raz użytej karty w Twoim hotelu nie można użyć w innym hotelu który posiada takie same zamki, i odwrotnie. Nie ma więc ryzyka że hotel obok posiadający identyczne zamki użyje swoich kart w Twoim hotelu.

Jak zamki są połączone z recepcją, czy potrzebne jest okablowanie?

Zamki nie wymagają żadnego okablowania i żadnego fizycznego połączenia z recepcją (miejscem wydawania kart dla gości). Wszystkie informacje, tj. do którego zamka i w jakim okresie czasu gość ma dostęp, zapisywane są na karcie programowanej w recepcji hotelowej .

Zamki pracują w trybie off-line i zasilane są z baterii, które wystarczają przeważnie na ok. 1,5 - 2 lat pracy. W przypadku słabych baterii, zamek sygnalizuje ostatnie 100 wejść odpowiednim sygnałem, co personel sprzątający przekazuje menagerowi obiektu, że w zamku X kończą się baterie. Sygnalizacja słabych baterii pojawia się średnio na 1-2 tyg. przed ich rozładowaniem.

Czy jest jakieś awaryjne otwieranie zamków?

Tak, każdy zamek posiada w zestawie specjalną wkładkę na klucz + 3 fizyczne klucze, do awaryjnego otwierania np. po rozładowaniu baterii i nie wymienieniu ich w odpowiednim czasie.

Czy zamki posiadają certyfikat p.poż., CE i czy są bezpieczne?

Oczywiście, zamki posiadają certyfikat CE oraz p.poż. EI30, wykonany zgonie z obowiązującą w Polsce normą PN-EN 1363-1:2012 oraz PN-EN 1634-1:2014.
Do wyjścia z pomieszczenia nie trzeba używać kart wystarczy nacisnąć klamkę, karty obowiązują jedynie do wejścia. Jest to konieczne ze względów przepisów p.poż. i ewakuacji na wypadek pożaru.

Tylko sprzedaż czy również montaż i serwis?

Doświadczenie w zamkach hotelowych budujemy nieprzerwanie od 2005r. Zapewniamy Państwu kompleksową obsługę w zakresie zamków hotelowych oraz sprzętu dodatkowego. Oferujemy sprzedaż, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oferowanych produktów, a także montaż, programowanie i szkolenie na terenie całego kraju. Wszystkie usługi wykonujemy samodzielnie, nie zlecając niczego na zewnątrz, co gwarantuje Państwu najlepszą cenę, gwarancję sprawnej i szybkiej obsługi oraz uniknięcie niepotrzebnych problemów w przypadku przerzucania zadań między poszczególnymi firmami i podwykonawcami.

Posiadasz dodatkowe pytania?

Zadzwoń lub napisz do nas, na pewno na nie odpowiemy, tel. 77 4577-599

UWAGA!!!
Do programowania kart wymagany jest programator kart Tayama wraz z oprogramowaniem.

Największe zalety:

Odczyt kart zbliżeniowych jako kart dostępu
Obsługa nieograniczonej ilości kart w ramach jednej bazy
Wydawanie kart gościom hotelowym oraz zarządzenie kartami dostępu dla pracowników, odbywa się z poziomu oprogramowania na komputerze
Idealne rozwiązanie dla obiektów hotelowych, możliwość zaprogramowania karty w obrębie doby hotelowej np. karta działa do godz. 11:00 do ostatniego dnia meldunku.
Działa w systemie jednego klucza, możliwość przypisania karty do dowolnej ilości zamków, tzn. że 1 kartą możesz otwierać wszystkie drzwi (karta dla gościa hotelowego drzwi do pokoi + 9 stref)
Sygnalizacja dźwiękowa i świetlna typowych zdarzeń, np. niski poziom baterii, brak dostępu (niewłaściwa karta), itp.
Zasilanie bateryjne, baterie wystarczają średnio na 2 lata pracy (ukryte w szyldzie wewnętrznym klamki)
Zamek posiada wewnętrzny bufor zapamiętujący ostatnich 250 zdarzeń, przez kogo i kiedy był otwierany (do odczytu zdarzeń wymagany jest przenośny adapter bluetooth)
Rozwiązanie dedykowane do obiektów hotelowych, zajazdów wynajmujących pokoje gościom oraz apartamentów na wynajem, posiadającym od kilku do kilkuset pomieszczeń wymagających kontroli dostępu
Wysoka jakość wykonania, obudowa ze stali nierdzewnej szczotkowanej, z wkładką na klucz do awaryjnego otwierania
Oprogramowanie w języku polskim oraz rysunki techniczne do wykonania otworowania drzwi

Wyposażenie - co otrzymuję w zestawie?

Zamek do drzwi hotelowych TAYAMA TLZ5600 - zestaw

  1. Szyld zewnętrzny z klamką - wykonany ze stali nierdzewnej szczotkowanej, wyposażony w czytnik kart zbliżeniowych oraz wkładkę na klucz do awaryjnego otwierania (wkładka + 3 klucze w zestawie).
  2. Szyld wewnętrzny z klamką - wykonany ze stali nierdzewnej szczotkowanej, z wbudowanym pojemnikiem na baterie
  3. Śruby montażowe niezbędne do montażu zamka
  4. Zamek wpuszczany w drzwi - wyposażony w funkcję antywłamaniową uniemożliwiającą podważenie "języczka od klamki" i otwarcie drzwi
  5. UWAGA!!! Do programowania kart wymagany jest programator Tayama wraz z oprogramowaniem (do nabycia oddzielnie - produkty powiązane poniżej).

Zamówienie - na co zwracać uwagę?

Zamawiając zamek na karty zbliżeniowe należy zwrócić uwagę na sposób otwierania drzwi, tzn. czy otwierają się one do środka pomieszczenia czy na zewnątrz, oraz po której stronie drzwi jest klamka. Najlepiej posłużyć się rysunkiem poniżej.

UWAGA!!! Do określenia potrzebnego kierunku zamka, należy zawsze obserwować drzwi od strony korytarza, tj. wejścia do pokoju.

Kierunki zamków hotelowych

Do jakich drzwi mogę zamontować zamek?

Drzwi przylgowe i bezprzylgowe

Zamek hotelowy TAYAMA TLZ5600 wymaga do montażu drzwi przygotowanych otworowo na etapie produkcji, wg załączonej poniżej specyfikacji. Można go też zamontować w już posiadanych drzwiach po dokonaniu otoworowania wg schematu do pobrania na samym dole strony.

Zamek nadaje się idealnie do każdych nowo zamawianych drzwi, jednak przy zamawianiu drzwi należy zaznaczyć żeby producent wyotworował je zgodnie z załączoną poniżej specyfikacją. Mogą to być drzwi o grubości całkowitej od 40-65mm a nawet więcej (kwestia dłuższych śrub montażowych), zarówno przylgowe jak i bezprzylgowe, standardowe lub p.poż. W cieńszych drzwiach niż 40mm mogą być potrzebne podkładki, do nabycia oddzielnie w dziale akcesoria.

Ten zamek możesz zamówić z montażem. Jesteśmy w stanie zamontować go w nowych przygotowanych otworowo lub istniejących drzwiach drewnianych/drewnopodobnych. Posiadamy specjalną maszynę umożliwiającą wyfrezowanie wszystkich otwór bezpośrednio na obiekcie, bez potrzeby demontażu drzwi.

Pliki do pobrania

Warunki gwarancji

Warunki gwarancji zamków i osprzętu

Pliki do pobrania (175.6k)

Tayama - otworowanie drzwi

Schemat otworowania drzwi pod zamek Tayama

Pliki do pobrania (1M)

Opinie użytkowników

Napisz komentarz

TAYAMA TLZ5600 - zamek hotelowy

TAYAMA TLZ5600 - zamek hotelowy

Zamek hotelowy TAYAMA TLZ5600

  • Zastosowanie: do obiektów hotelowych, pensjonatów, pokoi do wynajęcia
  • Standard kart: zbliżeniowe Temic 5567/5577
  • Sposób programowania: wymagane oprogramowanie i programator kart
  • Zasilanie: bateryjne 4x LR6 (typ AA)
  • Montaż: nowe drzwi przygotowane otworowo lub istniejące drzwi po otworowaniu
  • Gwarancja: 12 m-cy

Napisz komentarz

Produkty powiązane

7 szt. - Inne produkty z tej samej kategorii

Powiązane artykuły